16.02.2016

Konkurs (7/52)

  Chciałam zacząć od "witam wszystkich w ten radosny poranek", ale zanim siadłam do komputera zrobiło się popołudnie. Nie przeszkadza to jednak, aby reszta dnia była radosna, gdyż przygotowałam dla was konkurs.
  
Zasady są bardzo proste: 
1. czytamy bloga
2. komentujemy 
3. w razie wygranej podajemy adres do wysyłki :)

W konkursie biorą udział wszystkie komentarze zamieszczone od dnia dzisiejszego do 8 marca do godziny 8.00. Jeden komentarz to jedna szansa na wygraną, z zastrzeżeniem, że komentarz musi być z sensem. Jeśli pod 3 postami znajdzie się komentarz "super" zamieszczony przez jedną osobę, zostanie policzony jako jeden. Konkurs zostanie rozstrzygnięty poprzez losowanie 8 marca. 

   A teraz rzecz najważniejsza, nagroda. Nagrodą jest spódnica z pięknym haftem


lub kupon materiału z którego ma zostać uszyta.


      Materiał ma około 2m długości i 50cm szerokości, czarny z brązowymi kwiatami, jeśli widzicie go w innej roli niż zaproponowana przeze mnie spódnica z kontrafałdami, śmiało dzielcie się tym w komentarzach :)

 Do biegu, gotowi, start!


8 komentarzy:

  1. Piękny ten kupon :) widziałabym też z niego szal, który można by zapinać na małe zatrzaski jak komin :)
    nnita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szal, cóż o tym akurat bym nie pomyślała, ale bardzo ciekawa propozycja :)

      Usuń
  2. Podoba mi się ta spódniczka,takiej z kontrafałdami nie dorobiłam się jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie kontrafałdy z paskiem w talii to chyba najprostsze co może być do uszycia, a przy tym bardzo efektowne :)

      Usuń
  3. właśnie mnie olśniło, mam w szafie 1 spódnicę, chętnie bym zawiesiła drugą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko jedną? to naprawdę potrzebujesz jeszcze co najmniej dwóch :)

      Usuń
  4. Piękny - w sam raz do mojej szafy:) dokładnie taka:)

    OdpowiedzUsuń