8.03.2016

Konkursowo

      8 marca, Dzień Kobiet, dzień rozstrzygnięcia mojego konkursu, zakończonego oczywiście dziś o godzinie 8 rano.
     Na początek trochę statystyki: do konkursu zakwalifikowało się 8 komentarzy, z czego 4 umieściła Alpio, znacząco podnosząc tym swoją szansę na wygraną :) Pewnie zrobiła to z premedytacją, ale takie były zasady, jeden komentarz - jedna szansa na wygraną.

 Aby nie przedłużać oto co wylosowała swoimi małymi rączkami moja mała pomocniczka:
     

    Ale ja też jestem cwana i do wygrania była spódniczka lub kupom materiału, więc do naszej laureatki wędruje tenże materiał, a spódniczkę uszyje sobie sama i się nią pochwali oczywiście ;)

2 komentarze:

  1. Aj! Czas leci.... 8 rano sprawdzałam z nadzieją i nic nie było, teraz zaglądam a tu TAKA niespodzianka:D Super - bardzo się cieszę....

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesłodką masz tę pomocniczkę :)

    OdpowiedzUsuń