8.11.2015

Czapka dla Pani B.

Krótko źwięźle i na temat.
Czapka w rozmiarze dorosłym, 56cm obwodu, 18cm głębokości. Kolor jak na zdjęciu :) Materiał egipska bawełna merceryzowana, szydełko 4mm. Kwiatek-szydełko 2mm.
Robiło się szybko łatwo i przyjemnie, prosty wzór, jeden z moich( i nie tylko moich) ulubionych.
Co się tyczy kwiatka, to ten mnie wymęczył, miał być inny, ostatecznie wróciłam do sprawdzonego wzoru.


I jak Wam się widzi? Właścicielka będzie zadowolona? Bo paczka dotrze do niej dopiero po niedzieli, więc czapka może do mnie jeszcze wrócić na poprawki.

6 komentarzy:

  1. Czapeczka mnie się podoba, ale nie wiem, czy w takim fasonie byłoby mi do twarzy. W każdym razie wykonanie pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki. Mi niestety taki fason też nie leży, dla mnie powstaje właśnie coś na drutach. Każdy jest inny, każdemu pasuje co innego i właśnie to jest fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czapka świetna:) Bardzo ładny wzór

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Najważniejsze żeby właścicielka była zadowolona, a właśnie otrzymałam informację, że czapka dotarła i jest super!

      Usuń
  4. Kilka lat szukałam w sklepach czapki bawełnianej i na same akryle trafiałam. Zatem zamówiłam i to był dobry pomysł. Włosy się nie elektryzują. Wzór super, wielkość idealna. Jestem bardzo zadowolona z tej czapki i codziennie w niej teraz chodzę. Dzięki, Asiu, bardzo:)
    Pani B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czapka pasuje i się podoba-mi nic więcej do szczęścia nie potrzeba, zwłaszcza, że musiałam lekko zmodyfikować wzór pod włóczkę. Niech się nosi dobrze :)

      Usuń