7.11.2015

Moje opinie i porady

     Podkreślam słowo "moje" gdyż jest to mój blog, wszystkie opinie zamieszczone na nim są moimi opiniami. Oczywiście jeśli ktoś ma inne zdanie na dany temat, to jak najbardziej może się tym podzielić w komentarzach. Może ja też zmienię pogląd, wszak tylko krowa nie zmienia zdania :)
   Jeśli ktoś ma inne zdanie na dany temat, oczywiście dyskusja jest jak najbardziej wskazana. Świat byłby nudny gdyby wszyscy myśleli tak samo, ubierali się tak samo, mówili to samo, jedli to samo. Brrrr, dreszcz mnie przeszedł na myśl o takiej monotonii.
    Zapraszam więc wegetarian, mimo że sama mięsem nie gardzę. Osoby z BMI powyżej 25, mimo że moje ponad 17 nie chce się wznieść. Miłośników szycia-sama do nich należę- i osoby które dopiero zaczynają i jeszcze nie wiedzą czy ta zabawa jest dla nich. 

   Każdy pewnie zna jakąś "ciocie dobra rada". Sama niedawno nieświadomie się nią stałam. Kiedy komuś coś doradzam, staram się mówić z perspektywy "ja robię tak i tak". Bardzo ważne jest tu słówko  "ja", gdyż to ono powoduje że osoba z którą rozmawiam ma wybór, może zrobić tak jak ja lub nie. Nie ma tu formy pouczania "zrób tak i tak", która żadnej alternatywy nie daje. Ostatnio o tym zapomniałam i awantura gotowa. Na szczęście szybciutko wszystko zostało wyjaśnione, a ja mam nauczkę żeby bardziej się pilnować. Jeśli kiedyś znowu się zagalopuję to bez krępacji należy przywołać mnie do porządku! :)
 Wszystkie rady umieszczane na blogu są przeze mnie wypróbowane i stosowane. Jeśli masz ochotę z nich skorzystać będę bardzo ucieszona, że komuś się przydały. Jeśli wydają Ci się niedorzeczne, napisz dlaczego, może rozwieję Twoje wątpliwości, a może uznam że masz rację i zmienię taktykę:) Jeśli masz inny sposób na rozwiązanie danego problemu śmiało dziel się tym, wiedzy nigdy za wiele.
   Nie zamierzam tylko tolerować niegrzecznych i obraźliwych wypowiedzi, oraz "nie bo nie". Krytyka jest jak najbardziej potrzebna, ale krytyka konstruktywna. "Nie podoba mi się ponieważ...""ta metoda jest zła, bo..." jest jak najbardziej na miejscu.

    Życie jest za krótkie żeby marnotrawić je na niepotrzebne konflikty. Jestem tu bo kocham szycie, jeśli i Tobie jest, lub czujesz że może być bliskie, to jesteś w odpowiednim miejscu :) A na ciocie dobra rada jest tylko jeden sposób, grzecznie wysłuchać, przytaknąć i, że tak kolokwialnie powiem, olać! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz